maandag 15 april 2024

Betuwe 2e kans

 Betuwe 2e kans.

Onlangs gingen José en ik naar de Betuwe, althans dat was de bedoeling maar door verkeerschaos zijn we er nooit gekomen. Dus op een donderdag een 2e poging. Het weer was erg slecht: miezer, regen, zware bewolking. Maar ik had een route uitgestippeld en naast de TomTom gelegd en ik had gelijk. Dus via B-wegen in de richting van Tiel. De bomen stonden volop in de bloesem, maar door het slechte weer was het een beetje slecht te zien. In het plaatsje Zoelen gingen we bij landgoed Soelen wandelen en dan terug naar huis vi a de B-wegen. Het was een heerlijke maar vermoeiende dag. Ik laat jullie vene meegenieten.





























Ook waren we in Tiel koffiedrinken.












2 opmerkingen:

  1. Jose van Leeuwen
    16:50 (4 uur geleden)
    aan mij

    Mooie foto's. En ook van dagje Betuwe. Ik heb op beide gereageerd via boek en zopie maar er kwam bij het plaatsen steeds in beeld dat er iets fout was gegaan. Weet nu niet of het gelukt is maar in ieder geval gelezen hoor..
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jose Schouten
    18:40 (2 uur geleden)
    aan mij

    PRACHTIGE FOTO'S Veef.

    BeantwoordenVerwijderen

wat vond je van deze post?